Mer listor...

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
OMFG!, hur fan ser jag ut egentligen.


2. Hur mycket kontanter har du på dig?

Kanske 70-80 spänn.


3. Vilket ord rimmar på "test"?

Fest.

4. Favoritplanet?
Mars...


5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Sofia


6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Har bara dåliga.


7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
T-shirt och en kofta.


8. Sätter du etiketter på dig själv?

?


9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Har inga skor på mig nu.


10. Ett ljust eller mörkt rum?
För det mesta mörk, brukar inte dra upp rullgardinen.


11. Vad gjorde du vid midnatt?

decka i sängen av trötthet tror jag.


12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Läs föregående inlägg.

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
finns inget i borås ;O men isf kanske i gbg nånstans? ;P


14. Vilket uttryck använder du mest?

aha,mhm,yes


15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Till Vix över sms om det räknas, annars vet jag inte.


16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Min katt


17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Inga.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga, har ingen sådan kamera.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?

Det måste väl vara 18 som jag är nu =)

20. Din värsta fiende?
Många....


21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

En bild jag har tagit utöver en sjö när solen nyss gått net.


22. Vad var det senaste du sa till någon?

Visst...


23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

En miljon, men jag vill så gärna kunna flyga också =P


24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja det finns det ^^


25. Senaste låten du lyssnade på?

Kommer ej ihåg, någon hos Timmy kanske.




1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Nej, det gör jag inte.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det är klart, annars är det väl inte din bästa vän eller?

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Några äckliga på burk och brustabletter.

4. Vad åt du senast?
Thai mat

5. Har du fått någon komplimang idag?
Tror jag om jag inte minns fel.

6. Har du varit med i en rättegång?
Jag har kollat på en =P

7. Är du polare med grannarna?
Inte dirket.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.

10. Senaste piercingen?
öronen ;P

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förra veckan tror jag...

12. Gay?
Nej.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Yes det har jag.

14. Har du äggat någon?
Nej.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha nee =P

16 finns inte.

17. Har du varit på stranden?
yes men jag har aldirg badat i havet ;O

18. Har du haft en stalker?
definera stalker ;P

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Björn riise

20. Hur bra är din syn?
Dåligt, använder linser och glasögon.

21. Har du varit på ett party?
Självklart, jag lever väl inte på setåldern heller :S =P

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
om jag nånsin har en death wish så visst ^^

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Skrattat, för jag har ingen bror=P

24. Har du varit utomlands?
Yes, flera gånger i mitt liv.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Yes

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Vet ej

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dem skulle slå mig =P

28. Var är dina syskon just nu?
Sitter på sitt rum...

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Imorse, orkar inte berätta hela, men den var sjuk =P

30. Vem ringde dig senast?
Mamma....

31. Vilken tid gick du upp imorse?
halv 10

32. Vad ska du göra i helgen?
Jag skall jobba och festa

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
För långt för att orka skriva, men det var från Vix.

34. När var du riktigt sjuk senast?
Innan sommaren.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Kommer je ihåg, kanske bo kaspers orkester? =P

36. Vad finns i din bakficka?
har inga bakfickor på mina pyjamas byxor.

37. Har du färglinser?
Nej, bara vanliga.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov min skönhetssömn =D

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Tar på mig mina pyjamasbyxor och går ut ur mitt rum och undrar vad fan jag ska göra nu.

40. Vad ska du göra efter det här?
Vet ej, kanske svara på ännu en lista med massa frågor=P

Kommentarer
Postat av: Mikaela urbom

Tack så mycket :) va snällt ,
ja visst de kan jag ordna =) håll utkik

2007-09-19 @ 00:02:55
URL: http://Mikaelamarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0