Jag skulle vilja tänka klart

Jag känner mig otroligt trött.
Denna helgen har tagit kål på mig, men å andra sidan är det nog värt det.
Eller jag vet inte, det är jobbigt att vara trött hela tiden.
Men det är väl smällar man får ta när man har det kul.

Vet ni den känslan man har då man gör något som man egentligen inte vill?
Den känslan har jag.
Jag vill bara bort härifrån ett tag.
Vill göra något kul.

Jag vet inte vad jag ska tänka längre.
Jag vet inte vad jag vill.
Jag vet inte om jag någonsin kommer veta vad jag vill.
Det är bara så jobbigt.
Kan inte någon hjälpa mig bara.

Känner bara att jag vill stänga in mig på mitt rum och vara hur osocial som helst.
Jag orkar inte prata med någon eller vara med någon.
Orkar egentligen inte vara själv med mina tankar heller, men ännu mindre med levande varelser.

Känner mig så trygg och bekväm i din famn

Jag skulle vilja tänka klart och veta vad jag vill.
Jag menar vad jag verkligen vill.

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0