Jag är smart =)

Jag har ingen lektion, den är inställd.
Great, jag hade kunnat sova nu.
Men istället sitter jag här i skolan och bloggar.
Och väntar på att Malin ska sluta sin lektion så vi kan gå och käka.
Och sedan ha en lektion till för att sedan åka och jobba.
Jag orkar inte jobba, men jag ska göra det ändå.
Man får tänka på pengarna =)
Sedan ska jag träna och plugga, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.
Men iofs kan jag ju göra lite på min powerpoint presentaion nu =D
Va smart jag är =)

Längtar tills på Lördag, hoppas det blir kul =)
Hoppas jag inte ska jobba bara, måste verkligen ha lite ledigt också.
Ska ju trots allt gå upp vid 7 på lördag för att jobba hela dagen, så det skulle vara skönt att slippa jobba natt också.
Men det är bara vad jag tycker, haha =P

Nee, nu ska jag fixa mitt arbete lite så slipper jag göra det hemma sen =)
Cya later ppl
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0