In my heart

Sitter på lektion nu.
Ska egentligen hålla på att måttsätta saker i CAD.
Men jag orkar inte.
Det är bara så jäkla tråkigt, plus att jag inte är så jävla bra på det heller.
Så egentligen borde jag göra övningarna så jag lär mig så att jag inte får IG i mitt betyg sen.
hehe, men så dålig är jag nog inte.
Ska börja måttsätta nu så jag har gjort något iaf =P

Alla på lektionen spelar typ något döda-alla-sälar-spelet.
Det är kul att kolla på när dem spelar.
Lite roande såhär efter lunch =P

Vix in my heart säger jag bara.
Träffade henne i matsaln innan, har inte träffats på ett tag.
Och hon är så trög ibland, det är så kul att vara med hon.
Man skrattar garanterat ihjäl sig.
Men jag älskar dig som bara den sötnos, glöm inte.

Och Elza nu har vi något gemensamt =)
Det är väl kul, hahah =P

Men men jag ska rita lite i CAD nu.
såååå, so long suckers =P
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

"Och hon är så trög ibland, det är så kul att vara med han." vadå han? :(:(:(:(

2007-09-17 @ 18:13:41
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0