I´m in looooooooove baby =D

Nu är helgen över=(
Den har gått något fruktansvärt fort.
Jag vill inte.
Det kommer nu bli måndag och man kommer längta till helgen igen.
Men så skall det väl vara kanske =P

Helgen har bestått av jobbande, lite festande och spenderande med Timmy =D
Sovit hos honom hela helgen.
Dock har jag behövt gå upp tidigt på morgonen för att jobba medan han kunde ligga kvar och sova vidare.
Kan ju lätt säga att jag var avundsjuk på honom =P.

Jag gillar verkligen att vara kär.
Speciellt att vara nykär, det slår de flesta känslorna.
Det är så himla underbart =)


Planerna för morgondag ser ut följande:
Gå till skolan och ta sig igenom alla lektionerna.
Sedan blir det nog jobbande.
Och sedan träffa Timmy för att plugga.
Undra om jag kommer följa min planering ^^

Nej nu skall jag dra mig.
Ha en underbar natt.
guppa lungt.
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0