I´m doing it

Nu gör jag det också Malin.
Jag hinner blogga på morgonen.
Men iofs så har jag sovmorgon och kan ta det lungt, hehe =)

Sitter här i min säng och har verkligen inte lust att gå till skolan.
Eller jo det har jag lite, eftersom då slipper man tänka lika mycket på saker och ting.
Jag är tillbax på ruta ett igen kan jag bara meddela.
Det suger fan arsle...
Nu vet jag verkligen inte vad jag vill.
Det här är inte rättvist.

Nej, nu ska jag ta och fixa det sista innan jag åker till skolan.
cya ppl
//Johhy

Kommentarer
Postat av: malin

Haha ja det har jag säkert ocksp hunnit om jag inte hade behövt gå till skolan klockan 9.. hehe älskar dig.

2007-09-08 @ 00:03:07
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0