Hur fan kan man göra något sånt?

Ja då sitter man här i sängen igen.
Tänker och funderar alldeles för mycket.
Tänker på allt mellan himel och jord.
Eller inte dirket kanske.
Tänker mest på livet och skolan.

Det känns verkligen som om hela världen snurrar runt mig medans jag står och tittar på.
Det händer inget i mitt liv medans tiden bara går och jag gör inget med mitt liv.
Jag orkar inte med skolan och bara skjuter upp allt hela tiden.
Jag orkar inte ta det på allvar. Fast jag egentligen borde.
Jag orkar helt enkelt inte.
Jag vill egentligen bara ge upp, men det ska jag självklart inte göra.
Det är för nära slutet nu.


Det finns för mycket jävla hat på denna jord, i detta land.
Folk som bråkar för sakens skull.
Hur kan en människa med och slå någon en annan för att ha lite kul?
Hur kan man leva med sig själv när man gör något sånt?
Hur fan kan man leva med sig själv om man slår någon så mycket att den dör?
Hur fan kan man med o göra det?
Hur fan tänker vissa?
En gåta som kommer förbli en gåta tror jag...

Den här kvällen/natten suger.
Är bara så jäkla nere.

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0