En lista

1. Hur gammal är du om fem år?

23 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mina klasskompisar + Anna Hislop och Malin

3. Hur lång är du?

178 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Mun mot min

5. Vem ringde du senast?

Vix

6. Vem ringde dig senast?

Timmy

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Är inne på msn lite nu ju =) Puss gumman 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Jag gillar att sms:a oftast men ibland blir det jobbigt och det kan bli missuppfattningar så ringa är egentligen smartast. =) 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Dem är skilda

10. När såg du senast din mamma?

För en stund sedan, vi kollade på tv tillsammans 

11. Vilken ögonfärg har du?

Blåa

12. När vaknade du i dag?

06:20
13. Vilken är din favoritjulsång?

 Vet ej... 

4. Vilken är din favoritplats?

 Jaaa du, det var en bra fråga...

15. Vilken plats föredrar du minst?
Där det är kallt =P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis har jag pojkvänn och vi bor ihop

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spöken under sängen som alla andra kanske?

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var säkert när Johanna sa ngt "klokt" igen 

19. Hur stor är din säng?

dubbelsäng =)

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar såklart =D
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

I boxer och linne eller stor T-shirt, ibladn pyjamasbyxor om det är kallt.
22. Hur många kuddar har du i sängen?

tre såklart =P

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett, Västa Götaland

24. Vilka städer har du bott i?

Borås
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota, om det är varmt såklart.
26. Är du social?

Ja det är klart att jag är =)

27. Vilken är din favoritglass?

Jordgubbsglass tror jag

28. Vilken är din favoritefterrätt?

chokladpudding =D 
29. Tycker du om kinamat?

Yes, det gör jag =)

30. Tycker du om kaffe?

Jepp med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?

Inget 

32. Sover du på någon särskild sida?

Det är olika men mest på höger sida tror jag
33. Kan du spela poker?

Jupps, men när Malin är med blir det svårt =P

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja det är ju hur mysigt som helst ^^

35. Är du en beroendemänniska?

Jag vet inte...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Yes, pappas tjejs barn =D

37. Vill du ha barn?

Ja, någon gång i framtiden

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska och minimalt lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Aldrig. Men vill, fast inte pga ngn skada eller såå...
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet 

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, krogen och andra nöjen

42. Äger du dyrbara smycken?

Inte längre =(

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Grey´s anatomy såklart, hallllååå? =p

44. Kan du rulla med tungan?

Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag och mina kompisar tillsammans, pappa såklart...

46. Sover du med gosedjur?

Det var ett tag sedan nu.

47. Vad har du för ringsignal?

the fray- all at once

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja någonstans finns dem väl...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mina pyjamasbyxor och min mobil.

50. Flirtar du mycket?

Ja det gör jag väl ;)

51. Kan du byta olja på bilen?

Nej, inte än, det kommer det kommer =)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Haha nej inte än...

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Mina hemligheten, författare kommer jag inte ihåg

54. Läser du dagstidningen?

Ja BT om jag hinner =P

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nepp

56. Dansar du i bilen?

Det händer väl =P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Chill

59. När var du i kyrkan senast?

Länge sedan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Idrottsläraren

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Kommer ej ihåg

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Det vet jag faktiskt inte =S


Kommentarer
Postat av: vicky

tänk att jag orkade ta mig igenom hela listan ;P

2007-09-07 @ 21:56:12
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0