Det gör ont

Jag sa för något inlägg sedan att jag skulle berätta mer detaljerat om min och Malins utekväll,
detta har ändrats för jag orkar helt enkelt inte.
Så om ni vill veta vad smo hände får nu fråga snäll.

Nu sitter jag här i min säng, kommit från jobbet för inte så länge sedan.
Skönt att äntligen har slutat.
Ikväll var det lungt på grand, vilket var skönt.
Inte så mycket att göra, alldeles lagom för mig som bara är hur trött som helst.
Sitter här och fryser, som vanligt...
Funderar och tänker alldeles för mycket, jag hatar det.
Jag tänker på personen som jag egentligen inte orkar tänka på eftersom jag bara får en konstig känsla i magen, en känsla jag inte ville ha just nu.

Ibland känner jag bara, vad faan gör jag med mitt liv egentligen?
Det känns som det bara är hur tråkigt som helst.
Som att jag göra samma saker hela tiden.
Skolan suger röv och jag hatar den.
Det är nog den som får mig att känna så ibland.
För jag vill VERKLIGEN INTE gå i skolan mer.
Jag skulle kunna göra allt för att slippa den och jag menar det verkligen.
Och ingenting verkar gå som jag vill.
Jag hade ju tänkt hur det skulle bli lite, men ingenting blir som man tänkt sig.
Det är bara att inse att ibland kan man inte göra framtids planer.
Eller man kan väl, men då blir man bara besviken när det inte går som man tänkt sig.
Därför ska man egentligen ta en dag i taget.
Men det ska man inte heller göra.
Okej det där lät inte dirket vettigt men man får la planera bara någora dagar framåt och inte en längre tid, då kanske det blir bra.
Det är iaf fall värt ett försök.

kl är halv 5 på morgonen och här sitter jag och fryser bara.
Önskade att min telefon kunde pipa och få ett sms av någon som man vill ska skicka.
Men det kommer inte hända och det gör ont.

//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

aaaw gumman (L)

2007-09-02 @ 11:47:57
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0