Bara genom att se sexig ut =)

Trött som bara den sitter jag nu på lektion och har digitalt skapande.
Våran uppgift är att göra ett DVD omslag och vi ska tolka ordet teknik.
Har verkligen inga ideér just nu.
Känner mig så himla okreativ idag.
Och man måste välja en film som redan finns och sedan tolka ordet teknik och göra ett fint och snyggt DVD omslag. Kommer jag lyckas göra något riktigt bra? Det är frågan.

Sitter och lyssnar musik är vad jag gör.
Det är avslappnande =D
Idag är det skola fram till 14.30 och sedan är det raka vägen till jobbet.
Kommer vara helt död ikväll.
Gäller sig att gå och lägga sig i tid ikväll.
Det kan bli svårt, men jag måste.



Måste bara säga att Jude law är så jävla snygg.
Han är bland de hetaste skådespelarna.
Avgudar verkligen han, eller kanske inte riktigt =P
Men han är grymt bra och sexig i filmen alfie bland annat.
Även i Closer gör han sin roll mycket bra, bara genom att se sexig ut liksom.



Sitter och lyssnar på John mayer, my favourite =)
Älskar hans röst och hans låtar.
Kan lyssna på hans låtar om och om igen utan att splea sönder dem.
Det är helt underbart =)

Nu ska jag snart ta en liten break från datorn.
Egentligen behöver jag inte eftersom jag inte jobbat speciellt mycket.
Men det är bra att få komma bort från datorn och andas lite frisk luft =P

Cya ppl
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0