Vad ska man göra då?

Att bli kär i någon kan vara jobbigt om den andra personen inte känner likadant.
Och liksom hur vet man vad den andra tycker och tänker.
Okej, man får försöka "läsa" den andra personen, men om man inte kan det då?
Vad ska man göra då??
Fråga personen rätt ut hur den känner?
Skulle inte tro det, för man vill inte göra det.
Antigen är man för feg eller så känner man inte varran så bra och man vill inte förstöra allt.
Man vill heller inte fråga, man vill att det ska vara som i filmer där allt är så gulligt och perfekt.
Där dem ser vad den andra tänker.
Men händer det i verkligheten?
Nej, det gör det inte.
Jag önskade att det kunde göra det.
Det se så himla mysigt och gulligt ut, det ser så mkt enklare ut än vad det egentligen är.
Varför kan inte verkligheten också vara så ibland??

Därför är det bättre att inte bli kär, då slipper man allt detta.
För kärlekens känslor kan också vara jobbiga.

Ska nog sova nu, kollade nyss på Hitch, igen.
Det var där jag fick mina funderingar ifrån också...

Får se om det blir en spännande dag imon, jag ska inte hoppas på för mkt.
För varje gång jag gör det så går det åt skogen.
Hatar det verkligen.
Det kanske är bättre att inte träffas alls?? Eller?
Man vill ju, men det är säkrare o lättare att inte göra det.
men det beror på om man vill gå den svåra eller lätta vägen...

ha en skön natt, för det ska jag i alla fall ha :p
guppa försiktigt...
//Johhy


Kommentarer
Postat av: Vicky

sant!! man får väl ta varje dag som den kommer och om man lyckas ta mod till sig så gör det allt mycket lättare..
hahah guppa försiktigt ;P tyckte jag var roligt :D (L)

2007-06-12 @ 11:36:25
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0