Släpp taget om mig

Det var ett tag sedan jag bloggade och just nu har jag ingen lust att skriva så mkt men jag ska bbara kortfattat berätta om vad jag gjorde på lovet.

Först var det ju dannys fest som var rolig, men det blev lite fjortis varning under kvällen men till slut löste det väl sig:S
Sedan var jag väl bara hemma och gjorde inte så mkt, umgicks med mina nära och kära:D Hade alla hjärtans dag middag med tjejerna, synd att du inte kunde komma malin :( men det får bli en annan gång.
Sedan på Torsdagen så åkte jag till London med släkten och hade en underbar och trevlig helge med dem :D Och sedan tillbax till tråkiga sverige på söndagen igen :(

Det var mitt lov i korta drag om ni vill veta mer så ta kontakt med mig, inte för att någon skulle vilja det men men kan ju allt skriva så :P

Jag är förvirrad och vet ni vad, jag vet inte riktigt om jag vill ha alla svar på det frågor som snurrar runt i min hjärna. Jag orkar bara inte. Allt ska vara så jobbigt ibland och jag hatar verkligen det :(

Jag hatar och saknar personer, speciellt om man egentligen inte borde sakna dem :(
Åååå, varför kan det inte bara släppa taget om mig. Gå bort, flyga iväg, vad som helst, snälla?? :(

Jag vet mitt liv kanske inte är så intressant att läsa om nu men jag orkar inte strukturera mig, orka med något just nu. Jag vill bara vara...eller något...

Over and out

//Johhy


Kommentarer
Postat av: flugan

(L)(L)(L)

2007-02-21 @ 22:44:54
Postat av: h0nung

(L)(L)(L)

2007-02-24 @ 19:52:33
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0