Bara ett skolår kvar, men ack va jobbigt det är

Ska något egentligen gå rätt i mitt liv eller?
Ingenting går som jag vill.
Vet ni hur frusrerande och ledssamt det är eller?
Ibland vill man bara gräva ner sig och komma tillbaka om något år.
Eller ännu bättre åka till ett annat land och vara där ett jävla bra tag och sedan kom tillbaka igen.
Det kanske skulle ända på saker och ting.
Jag gillar absolut inte att börja skolan igen, har verkligen noll motivation.
Och det är inte så bra om man känner det i början av terminen.
Då kommer det gå hur seg och långsamt som helst.
Företagsekonomi A är verkligen inte kul.
Historia A är skit mycket plugg och tråkigt.
Idrott och hälsa B är bara så jävla fel, iaf känner jag det.
CAD-teknik är svårt och jag vet inte någonsin om jag kommer att lära mig.
Projektarbete är så jävkla tidskrävande och jobbigt.
Sedan så har vi svenska B som suger röv och sedan ska vi ha nationella som kommer suga ännu mer.
Sedan är det några ämnen som vi inte har haft än och jag hoppas faan att dem är roliga.
Annars kommer mitt sista år suga mer än något annat.
Och det kommer jag inte att orka.
Något roligt måste man ha i sitt liv eller?
JAAAAA, DET MÅSTE MAN BARA, ANNARS BLIR MAN HELT FÖRSTÖRD OCH UTBRÄND AV SKOLAN.

Idag har jag iaf köpt en massa block till skolan.
Så nu slipper jag tänka på det och anteckna på något annat skit.

 Nej nu orkar jag inte klaga mer.
Eller jo det gör jag men jag ska gå och fixa mitt hår nu.
Godnight ppl
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0