Mer fakta :)

1. VAD HETER DU ( FÖRNAMN, ANDRANAMN, EFTERNAMN )? 
Johanna Berg
 2.VAD HAR DU PÅ DEJ JUST NU? 
Svarta mjukisbyxor och två vita linnen. 

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?? 
ljudet från Tv:n 

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? 
Var på gården 

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? 
Ett gott päron

6. DET FÖRSTA DU GÖR NÄR DU VAKNAR? 
Kollar på klockan och undrar om jag verklien skall upp såhär tidigt. 

7. DEN SISTA PERSONEN DU TÄNKTE PÅ I MOTSATTA KÖNET? 
Kommer ej ihåg....:p

8. DE FÖRSTA DU GÖR NÄR DU SER NÅGON SKIT SNYGG PERSON? 
Kollar på honom och försöker göra han uppmärkasam på att jag existerar. 

9. GILLAR DU DIN SKOLA?? 
Självklart. Teknis äger :) 

10. HUR MÅR DU IDAG? 
Inte så bra. Är förkyld och har ont i halsen :( 

11 .VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? 
green apple cider 

12.MJÖLK ELLER VATTEN?
Vatten!

13. FAVORIT SPORT? 
Badminton och vollyboll när det gäller att spela och fotboll när det gäller att kolla :)

14. HÅRFÄRG? 
Brunt

15. ÖGONFÄRG?? 
Blåa

16. SOMMAR OCH SOL ELLER VINTER OCH SNÖSTORM?? 
Sommar såklart :) 

17. VILKET FÄRG ÄR DET PÅ DIN TAPET ELLER VÄG?
Ljusblå

18.VEM E DIN IDOL? 
Pappa.... 

19.FAVORIT GODIS? 
Jag tror det är choklad 

20. SISTA FILMEN DU SÅG?? 
Deja vu, skit bra :) 

21. SÄMSTA DAGEN I VECKAN?? 
Tisdagar, tror jag :p 

22.FAVORIT HOBBY? 
Shoppa och umgås med mina vänner :) 

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT SÄGA TILL NÅGON ATT DU GILLAR DEN? 
Jaaa egentligen, men det är bäst att säga det till någon det så man får veta vad den personen känner, så man antigen kan gå vidare eller bli ihop....:p 

24 FAVORIT TV SERIE? 
Grey´s Anotomy såklart :D

25. VÅR ELLER HÖST? 
Vår för att det börjar bli ljusare och kärleken hänger i luften och Höst för att det är så fint med alla löven och man har precis haft en underbar sommar (Förhoppningsvis) 

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?? 
Både och :D 

27. FLÖRTARE ELLER HÅLLER HELLST TILL EN O SAMMA PERSON? 
Just nu skulle jag vilja säga flörta, Jag är ung jag vill leva livet :p 

28.BLÅBÄR ELLER HALLON?? 
Blanda båda så blir det prefekt :D 

29. BERÄTTA EN HEMLIS?
Det kan jag ju inte, då är det ju inte en hemlis längre :p

30. VEM E DEN SNYGGAST KILLEN/TJEJEN PÅ DIN MSN LISTA??
Kille:  Marcus, viktor....haha det finns många som är snygga :)
Tjej: Mina underbara tjej kompisar <3


31. ÄR DU KÄR I NÅGON JUST NU?? 
Tror inte det... 

32. OM DU VAR TVUNGEN ATT FLYTTA VART SKULLE DU FLYTTAT DÅ?
Om det var i Sverige skulle jag flyttat till Göteborg och om det var till utlandet så skulle det nog kanske bli Italien eller Spanien eller England...

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?? 
Allt som är bra :) 


34.Vad SKA DU GÖRA IKVÄLL? 
Kolla på Grey´s anatomy och kanske någon film. 

35. FAVORIT SAK? 
Min laptop, ipod och mobil 

36. KAN DU BÖJA TUNGAN SOM ETT U??
Ajjemän

37. KAN DU VICKA PÅ DINA ÖRON?? 
Nee, kan du? 

38. GILLAR DU ALLA HJÄRTANS DAG? 
Om man delar den med någon så är den underbar 

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG??
Jag tror det...Jag försöker inte tänka så mkt, bara vara istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0