Lite hjälp?

Veckan har gått förväntansfullt snabbt (vilket är bra) och helgen är snart här, JIPPI :)

Angående imorgon så har jag bara en lektion
(Onödigt att gå till skolan, men är man som jag, duktig och smart går man till skolan iaf :P) och den börjar kl 11.30 - 12.40, hade hellre stannat hemma ;)

Behöver lite hjälp,
ska nämligen skriva en krönika i Journalistiken och vet inte rikitigt vad jag ska skirva om,
så som ni har några förslag (Endast seriösa) får ni gärna tipsa mig.
Det skulle betyda så mkt för mig (L)..!!




Men veckan har inte bara varit rolig utan det har också hänt en tråkig sak i Tisdags, Hata :(
Fattar inte vad vi har gjort för fel, liksom har vi bara otur eller är det någon som vill göra ett helvEddie :)ete för oss?
Ja, det kan man ju ta och diskutera fram och tillbaka och som tur är så slipper ni läsa det eftersom jag inte orkar :)

Sista veckan för Eddie på sin praktik. (Tänke att det var så många som ville veta :P, haha!!)

Studiedag på Måndag, det ska bli ljuvligt, en extra dag på helgen, underbart :)


Vill bara kort nämna Mirry,
eftersom jag satt och tänkte på svampbobfyrkant, hahah!!


Ha en trevlig kväll och natt (L)

//Johhy

Ich

Kommentarer
Postat av: Vicky

aaaaw

2006-11-10 @ 19:11:45
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0