Att skapa kompisband

Äntligen är det helgen, för det är det min vardgar går ut på, att längta till helgen, då man kan få sööööööötavbelastning från skolan. Eller inte. Ibland är det plugg och oro i tankarna helga helgen och helgen blev inte så skön och utvilande som man trodde den skulle bli.

 Malin <3Slut snackat om skolan, tills vidare i alla fall.Idag efter skolan (Där kom det igen :P) så gick jag på stan lite med Malin och Eddie.Malin frös om sina ben och jag kan förstå varför, hon hade bara leggigs på sig. (inte enbart bara utan den klänning också, om ni inte fattade det.)Sedan gick jag och Eddie och ansökte om att få vara kontaktperson till någon som är handikappad eller har psykiska besvär.

Jag tycker verkligen att det ska bli kul att få träffa nya människor och få skapa nya kompisband. Liksom att träffa dem ger så mycket, både till honom/henne och mig. Vi båda får en ny kompis, vilket är något utav det viktigaste i livet, tyckerEddie :) jag. Eftersom det känns bra att ha någon vid ens sida som ställer upp i både vått och torrt. Någon man kan lita på till 110%.

Men hursomhelst, nu går vi vidare med händelserna för dagen.Efter det så åkte vi och tvättade Eddies bil, för att sedan ta kort på den och lägga ut en annons på internet för säljning. Hoppas bilen fångar någons intresse :) Sedan efter jag hade spenderat lite tid i Eddies lägenhet begav jag mig till farmor och farfar på födelsedagsmiddag. Det var jätte gott (Som alltid). Vi fick 3 olika sorters pajer (orkar ej gå in på vad det var för några, fråga om ni är intresserade:P). Sedan var vi där ett bra tag och tog en massa kort med pappas mobil och förvrängde dem till olika roliga bilder(tyvärr har jag inga Sotigabilder jag kan dela med mig av, inte än iaf, men det kanske kommer:P), om man säger så.

Sedan gick vi hem och jag kom hem till mamma och sofia lämnade mig med ett flertal väskor, eller så många kanske det inte var. 

Men jag hann inte varför hemma länge förfän Eddie kom och skulle lämna min mobil men det blev inte bara det utna jag följde med honom hem.Det var i stora drag min dag (haha, det rimmar:P). Men jag borde sova eftersom jag har en utmanande dag som väntar på mig imorgon.Party, Party ;)

Ska nämligen träna hela dagen lång, eller i alla fall till kl 17,00 :)

Det ska bli hur kul som helst :)
Och sedan ska jag väl slappa hela kvällen med mirrs och malin, vi ska väl ha filmkväll :)
 Hursomhelst, ha en skön natt :PVarför bryr du dig aldrig?

//Johhy
ps. bilder på mig och min stora förvandling, eller inte, det är ju bara håret.Ich
Jaaaaag Blond eller brunett?

Kommentarer
Postat av: Honey

du är skitsnygg som både bruntett och blondin (L) vad var det för pajer hahaha :D

2006-11-18 @ 13:13:13
Postat av: Johanna

Det var kyklingpaj, räkpaj och köttfärspaj, mums:D

2006-11-19 @ 01:43:21
URL: http://johhy.blogg.se
Postat av: vix

åh dem drinkarna skulle man vilja smutta lite på :D

2006-11-20 @ 20:28:13
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0