Vem vet om inte du?

Jag vet inte längre vad jag ska täna, känna eller tycka. Du ger mig så många signaler så jag vet inte vad jag ska tro. Har blivit så himla förvirrad att jag knappt kan stå..
Jag är medveten om vad jag har gjort, men inget allvarligt. Det finns människor som gör värre saker.
Men om du inte kommer att sluta täna på det nu kommer du förmodligen aldrig att göra det. Du får helt enkelt ta ett beslut om vart du vill. Jag är trött på att vänta och må dåligt, för det är bara det jag gör. Du kanske också är trött på att vänta men jag också. Du får ta ett beslut nu även om du inte vet. Jag vill inte plågas mer. jag vet det kanske låter själviskt men jag vill inte vara den som står där som en idiot o slutet och fortfarande ha känslor kvar för dig som du redan har glömt för länge sen. Du säger att jag inte är värd att snacka känslor med, men vem ska du annars snacka med, för det är ju jag som måste veta. Jag som vill reda ut mina tankar, reda ut vad jag känner. Orkar inte vara förvirrad längre, jag kan inte koncentrera mig på något. Du kanske tycker det är rätt åt mig men det tycker inte jag nu. Om du inte kan sluta tänka på det nu kommer du nog aldrig att göra det. Jag vill inte höra "jag vet inte" och "kanske", jag vill ha raka besked och sen ska jag försöka stänga av mitt hjärta om det inte blir som jag vill....
Men du ger mig hopp, hopp som jag inte vill känna om det är förgäves och det tror jag inget vill. Jag vill inte hoppas, JAG VILL INTE :'(

Jag är kär i dig och jag vet inte om du är kär i mig, jag vet inte om du älskar mig längre, jag vet inte om du egentligen vill träffa mig, jag vet inte egentligen om du vill snacka med mig...och vet du varför?
jo för du säger ALDRIG vad du känner till mig. Säg allt du tänker även om det är tasigt och jag från ont i hela min själ, bara säg det så jag vet vad jag ska göra, det är allt jag begär...
Faaan, önskade bara att du kunnde känna vad jag känner. och du önskar säkert att jag skulle känna som du känner. men att kunna få en någorlunda uppfattning om det så måste du börja snacka om dina känslor med mig nu innan det är försent och jag inte kommer kunna göra det, för då är jag borta.

hoppas du läser och tar till dig något. Jag vill att du ska tänka som jag men jag vet det är omöjligt.

//johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0