Saknaden av dig är enorm...

Ja då sitter man här igen framför datorn och känner sig lite deppig igen,
men det är en ganska vanlig känsla jag har nu, så egentligen vet jag inte vad jag känner.

Sitter och lyssnar på Sade och känner en enorm saknad av dig, tänker på alla minnen från brämhult, då vi brukade ligga i min sängen tätt intill varandra och bara prata eller lyssna på musiken som kom strömande ut ur mina högtalare med mjuka toner. Saknar det så enormt mycket...
Vill ligga tätt intill dig igen, vill känna din mjuka kropp mot min, vill känna värmen från dig som omsluter mig så underbart. Vill känna dina händer på min kropp, vill att du tittar mig djupt in i ögonen som säger det jag vill höra....Saknar helt enklet närvaron av dig..saknar att kunna ringa dig när jag vill och bara snacka om en massa onödiga saker:(

//johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0