På så sätt tar kärleken aldrig slut!

Ja då har ytterligare en dag i mitt liv passerat.
Inget nytt har hänt, i alla fall inget jag vill ta upp här just nu.
Har funderat och tänkt hela dagen. Något jag måste göra eftersom jag måste reda ut mina tankar som är ganska förvirrande för tillfälligt. Det är helt enkelt en ända stor röra uppe i mitt huvud.
Men jag har 3 veckor på mig, så vi får hoppas på att allt är klar tänkt då.

Vidare till det roliga.

Imon ska jag åka till Göteborg med Malin och min kära syster för att kolla på friidrotts-EM. Det ska bli riktigt kul, i alla fall har jag föreställt mig det och så får vi hoppas på att det blir :)
Men det är ju Göteborskalaset också så det är full aktivitet hela dagen, hehe :p

Vidare till något tråkigt igen.

Skolan börjar snart och jag ser inte fram emot det, eftersom jag bokstavligen HATAR skolan. Visst är det kul att träffa alla och allt det. Men jag kan inte hjälpa att jag hatar skolan, jag vill inte eftersom det går bara ännu segare då. Jag önskade att jag kunde älska skolan men så är det inte i detta fallet :(
Jag tror det är dags att säga det jag alltid brukar säga när jag börjar en ny termin:

"Denna terminen ska jag verkligen jobba hårt med skolan och plugga ordentligt och inte sitta sista dagen före ett prov och rå plugga och sedan inte komma ihåg ett skit på provet dagen efter."

Jag hoppas verkligen inerst inne att jag klarar detta.
Det är det mål jag vill uppnå och ha bra betyg såklart. Men jag vet om jag ska ha bra betyg måste jag plugga bra och i god tid.
Men saken är det att jag är såp himla skoltrött och att jag inte orkar. Men jag måste ändra på det nu, jag vet det.
Så här med så lovar jag att detta år ska bli ett bra skolår med en massa bra och goda insatser från mitt håll. Då var det lovat och nu gäller det bara att jag håller det...


Till slut vill jag bara säga jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. Men på sistone har vi verkligen inte gått ihop, vi bara bråkar hela tiden och det är inte så jag vill ha det. Vi får se vart det bär av efter dessa 3 veckor. Vi får ta oss igen dem och sedan se vad vi ska göra. Vi vet båda två att det inte gick att ha det på det viset. Men att säga hej då är för svårt, även om det kanske kommer att inträffa. Men om det gör det är det inte för att jag vill det utan för att det är bäst för oss båda. Jag älskar dig föralltid oavsett vad som händer. Man älskar på olika sätt, på så sätt tar kärleken aldrig slut.//Johhy


Ha en bra natt//Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0