Äntligen en uppdatering :D

Jag som tänkte uppdater mkt nu när jag började mitt nya liv. Men icke har det blivit så. Det är kul ett tag att blogga men jag tröttnar emellan åt på det. Inte bra:(

Men det går bra med kost och träning just nu. Isodieten kör jag och det börjar bli rutin på det hela nu. Så det känns bra. I början var det lite knepigt eftersom man inte var van, men nu så går det finfint :)

Vad har hänt mer då? nee inte så mkt. Jobbar på som vanligt och har roligt på helgerna. Har dock inte druckit på några helger nu eftersom att det är dieten som gäller nu. Jag tycker iallafall att jag kan hålla mig till den i åtta veckor strikt och sedan får vi väl se. Men jag tror jag fortsätter såhär ett tag till. Vill man ha result så är det bara att ligga i. och det gör mig faktiskt inte så mkt att jag inte dricker. änns skönt att vakna upp på helger utvilsd och inte bakis. Jag kan köra dagen efter och såå :)

Har ju börjat träna på onyx. Kul att mamma och sofia också går där så vi kan träna tillsammans. Kul att träffa syrran lite mer också. och nu när det börjar bli bra väder tänkte jag att jag ska ta ut min cykel och cykla lite. Måste bara hitta en cykel till älsklingen också :) För det är bra motion att cykla till saker istället för att ta bilen.

Nee nu pratar jag bara på om allt möjligt. Måste verkligen sova nu. Jag får antagligen gå upp tidigt imorgon för jag tror inte timmy hinner hem med bilen:(


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0