Min dag såhär långt....

Hello!
Sitter i soffan nu och vi har varit runt lite och gjort en massa ärenden...

Först åkte vi och slänge skräp på återvinningsstationen och sedan en sväng förbi knalleland för att jag skulle köpa smink. Sedan åkte vi till pappa och sussie, skulle hämta våran (min och sofias) gamla symaskin som pappa hade lånat. Men vi blev kvar där en stund och tjötade lite, ända tills dem var tvunga att åka iväg och slänga lite grejer. Sedan åkte vi till Subway och käkade lite innan vi åkte ut till Fiskaffären ute i rångedala, falskogs akvarium och köpte lite växter till akvariet. Och nu är vi hemma igen!

Men vi ska inte stanna här så länge, ska nämligen en sväng till farmor och farfar, hoppas på att farmor kan hjälpa mig lite med mina garinder som jag ska ha i köket :)
Det är så tråkigt att vara hemma på helger då man är det så mycket på vardagar, eller inte så mkt, man jobbar ju men efter jobbet kommer man ju alltid hem och måste göra en massa måsten, tråkigt.....











Med och utan växter i akvariet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0