LÖRDAG

Hello!
Nu har farmor, farfar, sofia, thomas och mamma gått hem. Dem hade annat att göra så nu sitter jag här och har inget att göra. Men timmys kompis(grannen) och hans tjej ska nog komma hit ikväll på lite spelkväll. Något måste man göranär man fyller år. Timmy kan inte festa då han går penicillin. Man kanske får men det värkar inte lika mycket när man dricker så varför inte bara låta bli, det är ju inte så svårt och man måste ju inte dricka bara för att det är lördag eller för att jag fyller år. Men jag vet inte om jag kanske ska ta ett glas vin eller om jag bara ska dricka vatten istället. Mycket härligare att vakna upp imorgon! Så jag tror jag skippar alkoholen ikväll. Dessutom är det så mkt kalorier i det. Ska ju också upp och baka imorgon innan alla gästerna kommer. Så då har jag att stå i :)

Vi funderar på att göra egen pizza ikväll hur gott som helst!

Nu ska vi nog sticka och handla



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0