FARMOR OCH FARFAR

God kväll!
Idag vr det kämpigt att gå upp vill jag lova. Somnade inte förrän vid 00.30 i natt och skulle upp vid 6, så det var lite jobbigt. Men jag slutade vid 16.30 idag så det var skönt, tvättid och sedan har jag varit hos farmor och fortsatt på mina gardiner som jag håller på att göra till köket. Vi kom väl inte så långt men det var roligt att hälsa på farmor och farfar igen!
Sedan tog jag en sväng förbi mamma också, skulle bara säga hej och snackade en snabbis innan jag åkte hem till Älsklingen som stod och lagade mat :)

Sitter framför tv nu och chillar lite innan jag måste gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Men jag kommer väl att vara tött ändå imorgon. Men så är det.

I helgen så fyller jag år, fast det känns inte så men då blir jag 22 år. På söndag firar vi med familjen och ja på lördag då jag fyller år vet jag ännu inte vad jag ska göra....

Nej men snart måste jag hämta upp tvätten :(



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0