bläää!!

Sitter  soffan och kollar på recept. Funderar på¨att baka tills på söndag då jag ska bjuda släkten för att fira mig. Måste bara åka och köpa alla ingridienser också.

Imorgon fyller jag år och jag vet inte vad jag ska göra. Har tvingat Timmy att ge mig frukost på sängen, inte kul. Sådan ska han göra själv utan att jag ska behöva säga det.
Alla mina kompisar dissar mig och jag är deppig. Ingen som svarar på mina sms och ingen som har planerat något. Inte kul alls. Så får väl vara med Timmys kompisar som vanligt. Men om inte ens ens vänner kan vad ska man begära?!?! Så vi får väl se hur det blir..Känner mig bara lite bortglömd....
Jag tror ingen hade kommit ihåg det om jag inte sagt att jag fyller år eller om inte facebook hade påminnt om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0