Ingen bra början på 2011

God kväll!
Egentligen känner jag inte alls för att skriva för det nya året började väl inte så bra. Vi hade fest här hemma igår kväll och vi var inte många och bara folk vi kände, men ändå så hände det ena och det andra. Saker förstördes och det var inte kul:(

Denna dagen har varit hur tråkig som helst och jag hoppas inte morgondagen blir lika tråkigt. Och på måndag börjar jag jobba igen, dessa dagar har gått alldeles för fort och jag vill stanna tiden bara för en sekund så man kan stanna i denna underbar ledighet. Men självklart kan livet inte vara så bra som man vill. Men jag lovar om man inte hade böhövt jobba hade jag inte gjort det...

Tog lite bilder igår men hittar inte sladden till kameran så det får bli när jag hittar den. Det kan nog ta ett tag...

Neee nu ska jag försöka få kontakt med älsklingen som sitter som fastklistrad framaför datorn och spelar wow, så vi kanske kan hitta på något tillsammans.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0