Nyinflyttad :D

Oj oj oj..
Nu var det länge sedan jag skrev men med jobb och flyttar har det varit fullspäckat :D
Men nu har vi allafall flyttat in i den nya lägenheten och det känns underbart <3
Skönt att ha ett riktigt sovrum :D

Jobbar på för fullt, mycket på jobbet. Har varit mkt övertid men förhoppningsvis blir det inte så mkt nu.
Men jag vet aldrig men jag är redo om så är fallet :D

Skruvat lite Ikea grejer och imon ska jag väl skruva lite mer, beroende på när jag kommer hem från Frida imorgon.
Jag hoppas jag kan åka dit om inte jag måste åka buss, då blir det jobbigt :(

Ska snart sova känner jag, denna dagen har tagit all min energi, framför allt jobbet då det är mycket man ska hålla koll på ;)

Sov gott och dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0