God morgon!

God morgon!
Eller jag har ju varit vaken ett tag nu, sedan kvart över 7, eller kvart över 8 om man ser på den gamla tiden.
Men det är skönt att vi fått en timma till, men det hade varit ännu bättre om dem hade bytt i natt och fått en till timma innan jobbet :)

Idag ska jag åka till Ikea med världens bästa Frida, det ska bli kul. Hon är även barnfri och jag ska se till att hon ska njuta av det =) Ska åka och hämta henne och sedan bär det av mot göteborg :)

Sitter och dricker kaffe och har ganska tråkigt, kan inte hitta mina glasögon heller och jag vet inte om Linus ligger på dem i soffan kanske? Men vill ju inte väcka honom bara för att jag letar, haha.
Men jag måste ju hitta dem tills jag åker iallafall, annars kan jag inte köra och då har vi ett problem.
Men det ska nog lösa sig :D


Nu plingade min mobil och jag ska kolla vem det var =)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0