tvätt dag =)

God kväll på er!
Sitter här mellan tvättarna och ska snart gå ner och lägga i två nya maskiner.
Jobbigt det här med att bo i lägenhet.
Måste boka tvättstugan och skit.
Mycket skönare när man har en tvättmaskin till hands hela tiden.
Funderar på att köpa en lite tvättmaskin som vi kan ha här uppe i lägenheten.
Istället för att behöva springa upp och ner jämt.

Idag har det varit en sådan där dag då allt som kan gå fel går fel.
Varit skit stressigt och jag har haft ont i magen. Inte roligt :(
Men så är det väl vissa dagar.
Vi har ju mycket att göra nu på jobbet och så kommer det vara ett tag.


Timmy står iallafall och diskar nu. Vilket var på tiden.
Eftersom varje gång det är hans tur att diska så är det alltid ett berg av disk.
Jag och andra sidan brukar inte vänta så länge och diska direkt.
Mycket enklare.
Och sedan är det ju Timmys tur igen och då säger han men jag diskade ju nyss.
Men han fattar inte att han borde diska direkt istället för flera dagar senare.
Män i ett nötskal....

Nu ska jag snart gå ner till tvättstugan och sedan blir det att
skala potatis :D

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0