Trötthet faann..

God morgon!
Här sitter jag trött som bara den.
Somnade sent igår, Timmy höll på med sitt jävla akvarium.
Hade några kompisar här också...
Och jag kunde inte somna efter timmy hade åka till jobbet.
Typiskt.
Jag tror jag sover hos mamma i några nätter...

Nu börjar jag att jobba tolv dagar i sträck igen.
Hur jobbigt som helst...
Jag vill inte, jag fattar inte hur jag kommer orka såhär i 3 månader.

Idag kommer bli en jobbig dag.
Mycket att göra på jobbet också, inte alls taggad när man är såhär trött.
Det blir att gå och lägga sig vid 9 ikväll...


Nu ska jag fixa det sista innan jag ska gå till busshelvetet..

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag ändå. Jag vet att det låter lite töntigt - men du ska vara glad att du har ett jobb... kom och sov hos mig om du vill /mamma

2010-02-15 @ 08:11:54
Postat av: vicky

pengar!!! =)

2010-02-20 @ 18:18:19
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0