Stressad morgon

God morgon!
Sitter här och käkar frukost och känner mig stressad.
Men det är väl som en vanlig morgon då ;)
I natt sov jag hur dåligt som helst. Även om jag gick och la mig tidigt så blev det katastrof det med.
Vaknade typ upp en halvtimma efter jag hade somnat och fick värsta hostattacken. Sedan har jag vaknat
flera gånger under natten. Och Sedan 6 minuter innan väckarklockan skulle ringa.
Jag antar att denna dagen inte kommer att bli så bra...

Mitt andra problem denna morgonen är att jag hatar mitt hår. Det är helt åt helvete och jag som ska käka
lunch med mamma. Det hade varit en sak om jag bara hade varit på jobbet. Väldigt få människor som
ser mig där :p

Nee vad ska jag säga mer?!
Inget som jag kommer på nu.
Men vi hörs väl på lunchen eller ikväll =)


//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0