Sorgen är stor

God morgon!
Här sitter jag och ska snart åka till jobbet!
Tankarna går till alla som sörjer veronica...
Varför hände detta henne?
Men hon slipper lida nu och det är bra...
Men just nu känns väl inget bra.

Jag ska jobba i helgen också så jag kommer vara helt slut när den nya arbetsveckan börjar på
måndag. Då resten av alla är utvildade då är jag segare än någonsin..
Det kommer bli en tuff perido framöver på alla plan..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva och jag känner inte för att skriva så mycket heller..

Ha en bra dag<3

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är veronica? :O



2010-02-05 @ 09:44:55
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

:( beklagar! Hälsa T..

2010-02-05 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0