Sex, bråk och inga sötsaker :D

God morgon!
Uppe som vanligt idag får man väl säga.
Jobbar även denna dagen men börjar kl 11 så det är helt okej.
Behöver inte stiga upp i gryningen :)

vetefan vad grannarna över oss håller på med men någonting är det.
Fan vad dem för liv :D
Antingen har dem sex eller så bråkar dem eller ngt :S
Svårt att urskilja, hahah!

Igår var vi som sagt hos mina kusiner. Johan fyllde nämligen 21 år och vilket liv det var där.
Några av hans kompisar var där och dem hade badat bastu och druckit öl sedan kl 13.00. Vi
kom vid 18.00. Så ni förstår att dem var rätt dragna.
Men det var roliga ändå.
Vi käkade smörgåstårta och vanlig tårta till efterrätt.
Men jag åt inte så mycket att smörgåstårtan, inte min favorit precis.
Och tårta åt jag inget av.






Ska försöka hålla mig borta från allt godis och allt sött och chips och
allt sådant onyttigt i ett år.
Jag vet itne om det kommer att gå men jag hoppas på det.
Ibörjar var det ju svårt då man hade sockersuger kvar men det är mycket bättre nu.
Nu får man inte det längre.
Drömde dock att jag hade bestämt mig för att äta en chokladtårta men sen fick jag ingen ändå
vilket var bra annars hade jag bara brytit hela skiten :p







Nu sitter jag här och gör inte så mycket.
Timmy sover men jag önskade att han hade varit uppe med :(
Men han gick och la sig kanske vid 5 eller något imorse.
Bara för att han var tvungen att kolla på UFC!
Jag vill hellre vara med honom under helgen eftersom veckorna hinner man inte träffas så mkt på.
Och veckan som kommer är sista veckan han jobbar dag på 2 månader.
Så efter det kommer det bli skit tråkigt så jag funderar på att sova hos mamma lite då och då.
Jag kan ju inte göra så mycket här hemma när han ligger och sover.


Neee nu ska jag piffa de sista innan jag åker!
Ha en fortsatt trevlig dag =)

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0