Nr 8

God morgon allihopa!
Dags för arbetsdag nr 8, 5 dagar kvar till ledighet.
Det kommer att bli tufft men på fredag kommer det att vara gött med helg.
Just nu sitter jag och väntar på att mina buss ska gå.
Har hunnit duscha, sminka mig, fixa håret, ätit och gjort mat tills idag.
Så jag ligger bra till nu. Bara att vänta.
Timmy ligger och sover, han ska jobba dag denna vecka.
Vilket är hur skönt som helst, så slipper jag sova ensam om nätterna.

Idag vaknade jag 10 minuter innan klockan ringde och kände mig ganska pigg.
Visst är det skönt att vakna så?
För vem är egentligen pigg 05.50 en måndag?
Är det kanske för att jag har jobbat hela helgen också?
Att jag är inne i hela grejer att gå upp tidigt?
Vem vet. Men vi säger att det är därför.

Är trött på att åka buss, vill köpa en bil nuuuu.
Men det får vänta och medans jag gör det får jag stå ut med busshelvetet.

Nee nu ska jag väl plocka iordning lite kläder innan jag åker.
Så att det inte ser ut som ett bombnedslag här hemma.
Ha en underbar dag!

//Johhy<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heheh jo jag var grymt bakis till en början på dagen uscha.. Men tur man inte har ngt jobb vissa g¨nger !;) ♥

2010-02-08 @ 10:42:00
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0