Lekborgen, det var längesedan...

God morgon!
Idag är det som alla vet alla hjärtans dag.
Jag fick frukost på sängen, hjärtformade mackor =)
Det var gulligt.
Men älsklingen skulle iväg nästan dirket efter att han hade gått upp och gjort frukost till mig.
Han ska hämta akvariet som vi nu ska ha hemma.
Jag vill inte, men jag har inte så mkt att säga till om.
Jag tycker inte att det passar in i våran etta.
Det finns liksom inte utrymme till det.
Eftersom att det är rätt stort, något på 300 liter är det.
Men det ska stå i köket för där är enda platsen det får plats.
hoppas det inte ser helt åt helvete ut när det har kommit på plats..

Snart ska jag iväg med Frida, christopher och lilla philip.
Ska med dem till lekborgen.
Jag hade ju tänkt att åka ut till dem men så blev det inte så men sen ändrade jag
mig och skulle ta bussen ut.
Men så ringde jag och så hade planerna blivit ändrade så nu följer jag med till
lekborgen istället.
Känner mig kanske lite iväg och att dem kanske inte vill ha med mig.
Men men...

Nu sitter jag redo och väntar på dem.
Dem ska nämligen hämta upp mig:D

Nu ska jag fixa det sista!

//johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0