I sängen:)

Hejsan!
tack för kommentarena måste jag säga först:) blir glad när jag får positiv respons!
Ligger just nu i sängen och ska försöka sova, det tar mig en stund att varva ner nu när jag börjat nya jobbet! Man har mycket i huvudet! Jag som brukar somna så fort jag lägger huvudet på kudden! Men jag hoppas det kommer tillbaka!
Funderar lite om syrran tog jobbet som hon blev erbjuden? Har inte hunnit prata med henne idag! Jag får ringa henne imon för vet inte om hon har kommit hem från jobbet än! Hon blev erbjuden jobb på transcom, bara 75% men det är bättre än det hon har nu och plus att hon får göra lite annat än att bara se bullar och mackor hela dagarna!
Ja då ska man gå upp kl 06.00 imorgon också! Det känns lite! Men tanken är ju att jag ska försöka somna tidigt så att jag orkar! Men det ger sig väl med tiden! Buss är ju ett måste just nu! Och som sagt det är bara att acceptera!

Jag jobbar i helgen också, på Verktygsboden, mitt jobb som jag har haft länge som jag håller fast vid tills mina 3 provanställnings månader är över! Vi får se hur utvärderingen ut då:)
Imorgon ska jag käka lunch med mamsen också! Det ska bli mysigt och skönt att komma från jobbet mitt på dagen! Känner mig så dålig när jag sitter bara där när jag ätit färdigt, även om jag har 1timma lunch!
Nu får jag sluta babbla och sova istället! Vi hörs imon:)

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0