Barnen...

God morgon!
Idag är det onsdag och jag längtar så till helgen.
Då jag äntligen får vara ledig...

Timmy ligger fortfarande och sover men han får väl vakna snart för
han ska köra mig till jobbet idag=).
Imorse när jag vaknade så var jag helt utmattad.
Kännde mig inte alls utvilad.
Klockan ringde hur länge som helst innan jag fattade att jag skulle upp.
Men så är det ibland.

Igår kväll  var vi hemma hos Timmys mormor och morfar.
Första gången efter Veronica har gått bort...
Anton och Vesa var där också.
Vi kollade på mästarnas mästare och åt kvällsmat och hade det mysigt.

I helgen ska vi åka till badhuset. Jag vill inte.
Men jag gör det för barnens skull.
Alltså timmys kusiner.
Man vill finnas där nu och vara med.


Nee nu ska jag snart väcka Timmy.
Ha en underbar dag<3

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är viktigt att finnas till för barnen....du har ett fint hjärta/mamma

2010-02-10 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0