Torsdag!

God kväll!
Sitter i soffan och har precis ätit lite och sitter nu och kollar på tv3, byggfällan heter det va? Det är rätt kul att kolla på och sedan hur dem gör det bra åt familjer som har haft problem med byggarbetare och opålitliga företag.

Efter jobbet åkte jag en sväng till Frida<3, hade det mysigt och drack varmchoklad och åt hennes hembakata bullar :D Alltid lika kul att vara där. Tiden går fort, snart har vi kännt varandra i ett år<3
Och imorgon blir det nog tacokväll hos dem, alla fyra :D

Snart är det helg, känns underbart och det ska inhandlas en massa saker. Julklappar ska vi väl kolla på men jag är mest sugen på att köpa gardinstänger och gardiner till sovrummet och datorrummet :D Och tack lampor till köket också om vi hitta några :D Det ska bli kul. Hoppas det inte blir dyrt bara, för pengarna verkar bara försvinna....

Hoppas också på att få vara ledig i mellandagarna, för det känner jag att jag behöver :D




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0