Stresssssssss

Det har ju gått jättebra för mig med bloggandet men så är det när man är trött efter jobbet och inte orkar sätta sig vid datorn. Det kan också vara för att den är ockuperad av en viss person i lägenheten (host timmy host).
Vad ska man göra...

Imorgon är det julafton och jag började känna stress igår när jag skulle gå och lägga mig, och har därför också drömt väldigt stressiga drömmar om julafton vilket gör mig ännu mer stressad när jag vaknar. Herregud. Julen ska väl vara härlig med ledighet och allt sådant. Men nu är det bara stress....

Men iallfall så ska vi vara hos mina kusiner imorgon och sedan åka en snabb sväng till pappa på kvällen så vi hinner se han iallafall på julafton. Det brukar oftast inte vara så närmligen...

Idag ska jag iallafall ner till knalleland och stan, får se vad det blir. Det kommer vara sjukt mycket folk men vad ska man göra liksom...

Nej nu måste jag fixa iordning mig så att jag är redo för dagen=)


Ha en underbar stressig dag =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0