Söndag

God morgon!
Idag har jag sovit länge, det var ganska skönt. För dem senaste helgerna har jag alltid vaknat tidigt antigen för att man ska göra någonting eller för att man inte kan somna om, så det var skönt med lite sovmorgon =)

Idah har jag tänkt att åka till stan och knalleland igen och kolla på jeans denna gången. Måste ha ett par till nästa helg då det är julfest med Timmys jobb. Och precis lägligt så har nu alla mina jeans gått sönder i veckan. Otur eller vad.....

Undra när jag ska väcka timmy? Vet inte när han gick och la sig men jag vill inte åka för snt heller då hinner man inte kolla på allt som man vill och ska hinna titta på..

Jaa vad ska jag säga mer. Ja jag var ju i stan och knalle igår och skulle kolla på julklappar med Sofia, men det blev mest till oss själva såå det var inte så lyckat. Jag köpte gardinstänger till datorrummet och sovrummet+ett par gardiner, ansiktskräm och sånt..Hoppas jag kanske hitta något idag då :D

Ja just det igår var vi på bio också jag och älsklingen, vi såg devil och den var väl ganska bra. Man var ju spänd under hela filmen och undrade vad egentligen som skulle hända. Men jag vet inte om den var så bra som man trodde när man såg reklamen på tv. Men den är sevärd tycker jag allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0