Måndag den 6/12-2010

God kväll!
Håller precis på att laga mat efter att ha varit på möte med våran bostadsrättsförening och det var mycket trevligt och kul faktiskt. Dagens eller rättare sagt kvällens möte handlade om fönsterbyten och stambyte. Jag hoppas nu bara på att det går i verket och att det inte är så många som röstar nej till en helrenovering av stammar, vattenledningar och allt som hör till. Jag vill inte ha relineing eller vad det heter. Bättre att göra det ordentligen direkt...

Ikväll blir det iallafall lax i ugn och ris till middag, det ska bli gott. Sitter här och myser med en massa tända ljus och tvätt som hänger och torkar. Har ju även byggt ihop Ikea möbeln som mamma inhandalde åt mig. Så det känns bra. Nu fattas bara en tv som ska stå på.

Måndagar är sega och den här måndagen har inte varit annorlunda. Men så är det, hoppas det blir bättre imorgon. Vi har inte så mkt att göra på jobbet nu så det är tråkigt. Roligare när man har lite att stå i och organisera :D

Imorgon ska jag förhoppningsvis till Frida om jag har bilen till jobbet, så jag hoppas att det inte är en massa snö inatt som är ivägen för älsklingen när han ska jobba och köpra ut en massa gods. Jag håller iallafall tummarna.

Jag bjuder på lite bilder









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0