Ikea :)

God morgon!
Det blev till att gå upp tidigt idag med, men när klockan ringde ville jag slänga den i väggen. Men när man väl är uppe är det ingen fara men det är det att ta sig upp ur den varma sängen. Och ännu svårare blir det om älskligen precis har kommit hem och gått och lagt sig. Men man måste vara stark :)

Anledningen till att jag har gått upp tidigt är att vi ska åka till Ikea idag igen, men nu är det med pappa och sofia och sussie. Hoppas jag hittar något igen, men det tror jag nog :)

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så vi kan åka iväg. Hoppas det inte är lika halt som det var i måndags när jag och Frida åkte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0