Fina fötter :)

God kväll!
Sitter och kollar på tv och har precis letat rätt på mitt presentkort som jag ska använda imorgon. Det var inga problem att hitta det så det kändes bra. Varit och handlat lite idag så nu är kyl och frys full med mat :D
Alltid skönt att ha det gjort =)

Denna veckan går långsamt tycker jag, men längtar tills imon kväll då jag ska få massage, det ska bli helt underbart. Har ju mer presentkort också, på ciluette här i Borås och det kommer jag nog boka snabbt efter imorgon. Visst är det lite härligt att lyxa till det för sig själv :)


När vi lagade lite mat, färsk spenat pasta med tomatsås med skinka i :)


Har även inhandlat julklappspapper och snören och allt som hör till, det
börjar bli dags att slå in klapparna man har köpt :)

Tänkte att jag skulle gå in till badrummet och göra lite fotvård innan sängdags idag, det kan behövas inför imorgon också. Alltid skönt att ha fina och lena fötter :)

Så nu säger jag hejdå och förflyttar mig till badrummet....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0