Energi....

Hej!

Jag måste bara börja med att dissa en sak som det så vackert heter i rix morgonzoo. Jag hatar när bilar bakom en kör för nära. Speciellt när det är halt ute och man inte kan bromsa lika snabbt som vanligt. För idag när jag skulle åka hem från Frida idag så hände det mig ännu en gång. Men jag blev skit irriterad. Om dem tycker jag kör för sakta (Jag kör enligt skyltarna) så får dem köra om då. Om något skulle hända och jag är tvugnen att bromsa så är det jag som får ta smällen...

Så nu var det sagt.

Idag har jag varit på Ikea med Frida da D. Vi hade kul och det blev en del saker. En lampa, en papperskorg, gardiner till dator rummet och två lådor till min tv-bänk (Bestå). Får väl fota sedan när jag fått upp lampan och skruvat ihop lådorna. För det orkar jag inte göra nu :p

Sitter här och känner mig inte rastlös, men jag har en massa energi som jag måste bli av med, men jag vet inte vad jag ska göra bara. Och lådorna orkar jag inte skruva ihop, något som inte kräver så mycket koncentration.

Egentligen borde jag väl sova, jag som bara sov typ 6 timmar i natt. Men vi får väl se när jag blir trött.

Sitter här i mörktet märkte jag nu, borde tända lite så att jag ser något mer än bara datorskärmen och tvn:p

Nu ska vi se om jag hittar något att göra eller om energin tar slut och jag somnar påväg till sängen.
Ha en fortsatt bra kväll!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0