Det är bara tisdag....

Godkväll!
Får väl se om jag kan skriva detta, min dator håller på att krångla så nu har jag panik sparat mina bilder på ett usb-minne. Nu behöver jag verkligen en ny dator.

Idag har jag jobbat som vanligt och sedan åkt en sväng till älskade Frida :D massa stojj och en liten skada på en liten bebis som inte riktigt har fått till balansen, stackarn. Men tills slut sov dem båda och vi drack lite kaffe och kollade på halv åtta hos mig. Det var kul och mysigt. Pratade lite om lördag och hur det blir. Jag ska bjuda på strawberry daiquiri till frida :D Det ska nämligen vara julfest på pojkarnas jobb. Så vi får väl se hur det går med klädval och allt. Det lär bli intressant. Jag säger bara PANIK!!!!!

Sitter och kollar på desperate housewives nu och försöker hålla min dator vid liv, jag kunde först inte starta den, men efter ett par försök så startade den äntligen...



På jobbet är det julmysigt....


och självklart finns det lite pepparkakor att knapra på..

Funderar på att gå och tvätta av mig sminket nu och borsta tänderna så kan jag gå och lägga mig direkt efter att DH är slut. Behöver ju min skönhetssömn :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0