20101228

God kväll!
Sitter i sängen och kollar på tv samtiigt som jag bloggar lite. Timmy har nyss åkt till jobbet och jag saknar honom redan. Det var så länge sedan jag fick gå och lägga mig tillsammans med han och vakna tillsammans med han. Jag hatar verkligen att han jobbar natt:( Men vad kan jag göra åt det, INGENTING. Det är ju hans jobb och ett jobb måste han ju ha.

Har varit hemma mesta delen av dagen men åkte sedan en sväng till Frida, orkade egentligen inte men fick tummen ur och körde dit. Vi drack lite kaffe och Frida spelade både Guitar hero och need for speed. Jag satt och kollade på då jag inte är så för Guitar hero och need for speed ville frida så gärna spela :D

Sedan har jag bara varit hemma och myst i soffan med älsklingen, käkat lite mat och haft det bra :D


Frida och hennes son Philip in action :D


Jag flätade en fläta av godissnöre. Jag trodde att jag hade köpt med jordgubbssmak
men det visade sig vara zoo snören så....


..Timmy fick äta upp alla snören <3


Nu säger jag god natt och jag hoppas att ni sover gott. För det ska jag göra. Imorgon blir det nämligen Ikea igen.
Denna gången med min syrra och pappa och hans fru Sussie :D

Och sedan ska jag tänka på Frida imongon då det är hennes första dag på jobbet, lycka till gumman<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0