Varberg eller inte?

God kväll!
Jag blev kvar i mammas och sofias lägenhet, har ju all tvätt här och Timmys bil krånglar ju så det fick bli såhär. Men det gör ju inget, detta är ju som hemma också :)
Så nu sitter jag och kollar lite på tv, har precis hängt upp lite mer tvätt. Känns som hela lägenheten är fylld av det just nu. Men imorgon är det förhoppningsvis torrt och jag kan vika ihop allt och sedan åka med älsklingen och lämna in bilen så vi kan få reda på vad som är fel på den.

Vi har också hunnit käka lite innan älsklingen skulle till jobbet så det känns bra. Det känns lite som innan vi flytta ihop nu. Lite roligt faktiskt. Han kommer till mig och vi umgås och sedan så åker man hem till sig om man inte sover över. Men det är ju inte så nu när han jobbar natt.

Funderar även på att åka några dagar till varberg ocks, mamma och Joachim är ju där nu och har hyrt en stuga. Så det skulle vara lite mysigt. komma bort lite innan jag ska ta av mig gipset och förhoppningsvis börja jobba igen. Men det känns bra att Lina som ska börja som säljare hos oss jobbar för mig just nu. Så då känner man sig inte lika dålig. Inte för att jag borde göra det eftersom det hände på jobbet och så är det. Men vi är ett litet företag och det blir då väldigt jobbigt om någon är borta en längre tid. Speciellt nu när den tuffaste och stressigaste tiden är framför oss.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0