tvättdax!

Hellu!
Sitter hemma hos mamma i hennes soffa, alldelsen själv. Ingen är hemma. Mamma är i varberg och Sofia är på väg till cyperng nu. Jag är så deppig att jag nästan kan börja gråta :'(

Håller på att tvätta, inget roligt alls händer här. Förutom innan, fast det var inte roligt utan det bara hände. Bilen håller ju på att krångla igen men Timmy sa att jag kunde köra den ändå eftersom jag bara skulle hem hit(det är inte så långt). Men så börjde den krångla när jag var i stan och när jag kör i rondellen kan jag plötsligt inte gasa, alltså när jag trycker på gasen händer ingenting. Och nej jag hade växel i och allt. Men lyckades ta mig till en parkering utanför hemmakväll och ringde Timmy! Men självklart när han ska köra hem den så krånglade den inte. Och jag som störde han när han skulle fiska...

Nu blev ännu en maskin med tvätt klar. Bäst att hänga upp det och lägga in en ny, yay vad kul....

Skriver när jag kommer hem igen, tyvärr blir det inga bilder då jag har glömt min väska i bilen där min mobil och allt var.

<3


Kommentarer
Postat av: Frida, mamma till två underbara pojkar!

Hör av dig i morgon om du vill komma <3

2010-08-02 @ 19:58:31
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0