Tänker..

Sitter här och dricker kaffe och funderar.
Jag är väl inte så glad just nu, alla åker utomlands och vi var tvugna att avboka våran.
Jag är ensam, alla har börjat jobba. Men vill jag ha ett nytt jobb?
Så mycket som snurrar i huvudet.

Jag hade ju föruspått mit liv att allt skulle bli bra när man flyttade hemifrån och började jobba. MEn just nu känns det inte så. Man vill hela tiden ha något mer, det känns som något saknas, men jag vet inte vad..
Jag vill härifrån ett tag, för mig själv.

Å vad osammanhängade det är för er, jag kan inte och orkar inte skriva allt som är i mitt huvud.
Så det får bara bli detta ...




Kommentarer
Postat av: Frida, mamma till två underbara pojkar!

Ooh, har du gjort om din blogg? =)

Trodde först inte att jag hade kommit in på rätt sida ;P

Ja, det var jätte skönt att få vara lite i fred och mysa så.

KLART SOM FAN att vi kan ses, tsss tänk inte på han. Jag vill väl inte bara va med han hela tiden eller ;P Puss <3

2010-08-02 @ 13:18:00
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0