Dålig uppdatering...

Hejsan!
Har inte uppdaterat på ett tag nu men jag har inte haft någon lust plus att internet krånglade och jag orkade inte ta tag i det då. Jag har bott hos mamma nu i några dagar. Det har varit ganska skönt men har också saknat min älskling!

Är just nu hos Frida och Coffe. Philip ska lägga sig nu så Frida är uppe och lägger honom medans Coffe kvistlackar. Jaa en ganska mörk dag har det vairt. Vädret är ju inte det bästa. Regn och åska med jämna mellanrum!

Funderar på att åka till varberg imorgon en sväng och sova där en natt. Mamma och Joachim har ju hyrt en stuga där och ska åka hem på lördag och vi tänkte att vi skulle bara åka dit istället för att vara här i Borås. Kul att göra något annat än att vara hemma över helgen, eller iallafall början av helgen ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0