Bara 15 minuter!

Sitter och kollar på sex and the city idag igen. Gillar när man är ledig på vardagar för då kan man kolla på detta. I och för sig kan man göra det när man jobbar också men det blir så himla sent då. Innan tänkte jag aldrig på det utan var uppe hur länge som helst även om jag skulle upp tidigt. Men nu har jag blivit gammal och vill ha min sömn. Jag saknar den tiden då man bara gjorde saker utan att tänka...

Inte för att jag är gammal, är ju bara 21 om man ser det så. Men tänk att man bara blir äldre. Tänk vad man kommer sakna denna åldern när man pensionär. Nej nu blev det deppigt här.

Kan ni tänka er, jag håller på att tvätta fortfarande. Eftersom en maskin tr en timme om man sätter den på snabb programet. Men nu har jag satt på ett program som bara tar 15 min för att speeda upp det lite. Tvättar ändå bara handdukar just nu. Och dem blir ju inte så smutsiga eftersom man alltid tvättar bort allt smuts i duschen eller med tvål när man har varit på toa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0